Wanna One


Annyeonghaseyo


Nadiah Nadhirah
Ong Seong Wu |Lai Guanlin
all my love is for Wanna One

Twitter

Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Your Name


TAG
Saturday 14 May 2016 • 07:12 • 2 comments
Assalamualaikum and Hi readers ! 
Pejam celik pejam celik hahhhh kena tag dengan si blogger 
 
I'm so excited bila ada orang tag ni . Bukan apa rasanya dah lama tak kena tag macam ni . Last pun time form 3 dulu which is three years ago .  So here nak promote la giveaway ni . So macam biasa siapa tak kenal Kak wana kan . tutorial blog dia la selama ni aku duk belajar tahu . Gigih aku scroll satu satu . Gigih aku hafal code lagi hah . Nak promote la sikit kak wana ni . Kalau siapa-siapa yang baru lagi dalam dunia blog ni pi la jenguk-jenguk kak wana ni . Confirm hati akan jatuh cinta dekat blog dia . Yang mana rasa-rasa ada impian nak blog lawa-lawa pi la belajar tuto dia . Saya jamin anda pasti akan berjaya . Ingat di mana ada kemahuan di situ ada jalan dan di mana ada usaha di situ ada kejayaan .
Masalah aku sekarang satu je , hah siapa mangsa aku nak tag ni T_T . Dah la ika takde pi plkn . Aku mereput sensorang updated blog . Perhh sedihnya kehidupan ,
Here mangsa-mangsa yang di tag . Mohon alert ye , hahaha
1. Ika Chanbaek
2.Umi
3.ezliyana



2 Comments:

Blogger Cikla Shahril said...

Good luck. Cikla dtg dr segmen sama....

http://ciklapunyabelog.blogspot.my/2016/05/birthday-giveaway-by-wanaseobycom.html

9 June 2016 at 10:21  
Blogger Ain Athirah said...

Blogwalking. Kita join jugak :)
http://theathra.blogspot.com/2016/05/birthday-giveaway-by-wanaseobycom.html

12 June 2016 at 05:42  

Post a Comment

2 comment(s)
? ?